Körfez ilçesinden gelen Petkim Ortaokulu Kız Futsal Takımı, Sivas’ta düzenlenen Türkiye Ortaokullar Arası Kızlar Futsal Şampiyonası’nda zirveye çıkarak Türkiye şampiyonu unvanını kazandı. Bu büyük başarı, ilçede geniş yankı uyandırdı.
Sivas’ta kıyasıya geçen final müsabakalarında, grup ve eleme aşamalarını başarıyla tamamlayan Petkim’in kızları, yarı finalde İzmir ekibini saf dışı bıraktı. Finalde ise güçlü rakibi Mersin Mithatpaşa Ortaokulu’nu 4-1 gibi net bir skorla mağlup ederek kupayı kaldırdı.
Zorlu Rakipleri Geride Bıraktılar
Şampiyonluk yolunda zorlu rakiplerle karşılaşan Petkim Ortaokulu, grup maçlarında Ankara Yıldırım Beyazıt Ortaokulu’nu 2-0, Sivas Zeki Seyfi Şahin Ortaokulu’nu 3-1 yendi. Şanlıurfa Ortaokulu’na 1-2 mağlup olmalarına rağmen gruptan çıkmayı garantilediler. Yarı finalde İzmir Mediha Mahmutbey Ortaokulu’nu 2-0 ile geçen takım, final biletini cebine koydu. Sivas Mecnun Otyakmaz Spor Salonu’nda oynanan finalde ise Nehir Talipoğlu’nun 2, Yaren Sarıtaş ve Ezel Çeliker’in birer golüyle Mersin Mithatpaşa Ortaokulu’nu 4-1 yenerek şampiyonluğa ulaştı.
Körfez Gençlerbirliği’nin Proje Takımı
Bu tarihi başarıya imza atan Petkim Ortaokulu Kız Futsal Takımı’nın 11 oyuncusundan 10’u, ilimizin spor altyapısında yetişen ve başarılarıyla adından söz ettiren Körfez Gençlerbirliği Spor Kulübü’nün U-13 Kız Futbol takımı oyuncularından oluşuyor. Bir oyuncunun da Gebze Kadın Futbol Kulübü sporcusu olması, takımın birbirini iyi tanıyan ve uyumlu bir kadro olmasını sağladı.
Takımın antrenörlüğünü okulun Beden Eğitimi Öğretmeni Dilaver Yikit üstlenirken, yardımcı antrenörlüğünü Körfez Gençlerbirliği Kadın Futbol Antrenörü Remzi Kulaber yapıyor. Körfez Gençlerbirliği Spor Kulübü’nün teknik ve altyapı desteğiyle bir proje takımı haline gelen Petkim Ortaokulu Kız Futsal takımı, liglerdeki başarılarının yanı sıra okul sporları yıldız takımlarında da zirveye çıkarak başarısını taçlandırdı. Körfezli yıldız kızların bu zaferi, okullarında, kulüplerinde ve ilçe genelinde büyük bir sevinçle karşılandı, alkış ve tebrik mesajları yağdı.
Petkim Ortaokulu Kız Futsal takımı, maçlara ilimizin amiral gemisi Kocaelispor’un renkleri olan yeşil-siyah formayla çıkarak bu başarıya ayrı bir anlam kattı.



