Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin başlattığı sahil modernizasyon çalışmaları kapsamında Değirmendere sahili, yeni ve çağdaş bir görünüme kavuşmak üzere. Başkan Tahir Büyükakın, devam eden çalışmaları yerinde inceleyerek projenin kente katacağı değeri vurguladı.
Büyükşehir Belediyesi’nin Kocaeli genelindeki sahilleri yenileme hamlesi hız kesmeden devam ediyor. Bu kapsamda Gölcük Değirmendere sahili de kapsamlı bir elden geçirme sürecinden geçti. Proje dahilinde sahile 8 metrelik 316 kazık çakılırken, olumsuz hava koşullarına karşı dalgakıranlar inşa edildi ve 4 metre genişliğinde bir yol yapımı gerçekleştirildi. Ekiplerin önümüzdeki hafta saha beton imalatlarına başlaması bekleniyor.
Başkan Büyükakın’dan Değerlendirme
Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer ve AK Parti Gölcük İlçe Başkanı Kemal Yavuz ile birlikte, büyük kısmı tamamlanan bu önemli çalışmaları yerinde inceledi. Değirmendere sahilindeki gelişmeler hakkında detaylı bilgi alan Başkan Büyükakın, ortak yaşam alanlarını güzelleştirme hedeflerini sürdürdüklerini ifade ederek, “Kocaeli’mizin sahillerine değer katmaya devam ediyoruz” açıklamasında bulundu.
Esnaf ve Vatandaşla Buluşma
İnceleme gezisi sırasında sahilde faaliyet gösteren esnafla bir araya gelen Başkan Büyükakın, hayata geçirdikleri her projede daha modern bir Kocaeli inşa etme amacını taşıdıklarını belirtti. Büyükakın, “Değirmendere’deki çalışmalarımız bittiğinde sahilimiz yeni yüzü ile hemşehrilerimizi ağırlayacak. Bu çalışma esnafımız için de çok faydalı olacak” sözleriyle projenin bölge ekonomisine katkısına dikkat çekti. Başkan Büyükakın ayrıca vatandaşlarla da buluşarak yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aktardı.
Projenin tamamlanmasıyla Değirmendere sahilinin hem bölge halkı hem de ziyaretçiler için cazip bir yaşam ve dinlence alanı haline gelmesi bekleniyor.



