A Milli Futbol Takımı’nın genç yıldızı Arda Güler, turnuvaya veda edilmesinin ardından samimi bir özeleştiri yaptı. Alınan sonuçtan dolayı büyük bir üzüntü duyduğunu belirten milli futbolcu, kamuoyundan gelen eleştirilere hak verdiğini dile getirdi.
Kötü Oynadık ve Elendik
Saha içindeki performanslarını açık bir yüreklilikle değerlendiren Arda Güler, takım olarak beklentilerin altında kaldıklarını itiraf etti. Genç oyuncu, “İyi oynamadık, hiçbirimiz iyi oynamadık. Kötü oynadık ve elendik” diyerek turnuvaya veda edilmesinin nedenini sergilenen futbola bağladı.
Drama Yapamayız, Ne Deseler Haklılar
Alınan sonuçların ardından taraftarların ve futbolseverlerin tepkisini anlayışla karşıladığını vurgulayan yetenekli futbolcu, bahanelerin arkasına sığınmayacaklarını ifade etti. Arda Güler, “Tüm eleştirileri haklı buluyorum. Halkımız ne derse haklı. Drama yapamayız. Ne deseler haklılar” şeklinde konuşarak sergilenen performanstan dolayı sorumluluk kabul ettiklerini belirtti.
